Bebeğim 3.5aylik en son ikindi üzeri 4 buçuk da yedi ondan sonra bir biberon bile içmedi bu saate kdr enson içtiği 120cc sebebi nedir acaba sürekli elini emiyor aşırı derecede o yüzden mi acaba ağlama falanda yok aç olsa ağlıyor ve hızlı hızlı içiyor.