Tsksn-gns-27 Bebeğin 5 ay 4 günlük kucagimdayken bisiler yerken yemeknivin ağzını açıyor ve atlıyor yemek istiyor kaşığı uzatınca ağzını açıyor sizce yavaş yavaş ek gıda geçsem tadımlık yapsam azar azar versem bu sorun olur mu? Ne versem ilk başta
Menekseserra1 Tsksn-gns-27 doktorlar 6 aydan önce başlatmıyor ama ben başladım 5 aylıkken yoğurtla başladım 3 gün kuralı ile tadımlık verdim bişeyler Allah’a şükür bişeyde olmadı sizde verebilirseniz bence ☺️
Ballokumu Tsksn-gns-27 anne sütü alanlar 6 ayı beklesin, mama ile beslenen bebekler tadıma başlayabilir diyor osman gönülal YouTube 4.ay videosunda . Yanlış hatırlamıyorsam amerika pediatri kurumu araştırma ve önerisiymiş
D1234 Tsksn-gns-27 bebegım 5 ay 5 gunluk ben basladım kac gundur tadımlara sızın dediğiniz gibi herseye atlıyor agzını açıyor masa kuramaz olduk ve oyle yapınca elma rendeleyıp veriyorum ya da yogurt veriyorum ki rahat etsin bizimle yiyor gıbı oluyor onada ve cok rahat ediyor yediginde bence verin
sevgidolu_ailem Tsksn-gns-27 doktor bana eğer yemek yerken yelteniyosa başlayabilirsin demişti size kalmış tabi de benim oğlum da öyleydi çook , insan lokmasını yutamıyo öyle bakarken
Emirin_Annesi10 Ballokumu 6 ayı tamamlasın diyor ona kaldıysa 🙄 herkes 6.aya girdiğinde sanıyor. Bende anne sütü veriyorum ama kaynanam 5. Aya girince yemeklerin suyundan ver diyor ya
Tsksn-gns-27 Yani öyle çok değil çünkü ben dayanamıyorum bu sefer nasıl bakıyor biz yemek yerken yoğur veriyorum genlede meyveli yoğurt felan bugün verdim çok şükür bişi olmadı yoğurttan başka da vermem 6 aya kadar her gün değil gerçi azar azar
D1234 Tsksn-gns-27 evet ona cam rende aldım pure gıbı yapıyor ve yiyor dun aksam da yarım muz verdim yedi oyle oyle bı yerden baslamak gerek
aysegulck Emirin_Annesi10 bu kaynanaların yemek suyu lafları yok mu zaten cahillikler ya 6 aylık çocuğa bile verilmez 8 falan olsa neyse dikkate almayın lütfen
Sunabay Tsksn-gns-27 ay benim bebeğimde 5,ay 26 günlük biraydir formül mama içiyor sofrada biz ne yesek ağzını açıyor vermeyince ağlıyor doktorumuz 6,ayına. Kadar verme dedi dün ilk defa havuç tattirdim yarın doktora gidicez bakalım ne diyecek
aysegulck Tsksn-gns-27 benimki de aynıydı doktorum zamanı gelmiş tattırmalara başla günde bir defayla dedi aynı zamanlardı benim de başl canım
Emirin_Annesi10 aysegulck değilmi ya. Eşiminde aklına sokmus ne zaman yemek suyu vermeye başlycaz diyo. Bende dedim salçalı yemek suyunub kime faydası olmus diye e bizler öyle büyüdük biseyimizde yok çok şükür diyo. E biz öyle büyüdükde dedim anne sütü ikimizde almamışız yani. Sütüm geldikten sonra zaten herseyini ondan karşılığo dedim. Oğlumun kilosu gayette iyi kaynanam salçalı yemek suyu vermiş çocukları zayıf zayıfmış. Hani küçüksemek için demiyorum ama neticede iyi bisey değil demi🤢
aysegulck Emirin_Annesi10 domates alerjen bir madde şuan bebeğim 8 aylık ve pişmiş yemek içindeki domatese bile korkuyorum salça dediğimiz şey içine tuz giren bişey ki doktorlar tuz şeker 1 yaşa kadar verilmemeli diyor ileri vadede bizzat böbrek olmak üzere mide bağırsak vs sıkıntı çıkarabilir kısa vadede alerji riski çok yüksek ve Allah korusun alerji dediğimiz şey kızarıklıktan ibaret bişey değil ölüme bile götürüyor eskiler hep verdiğini söylüyor o dönemlerde bebek ölümleri de çoktu türlü cahilce şeylerden lütfen vermeyin yazık bebeğe 8 aylık olsun tuzsuz olmak üzere bu tarz deneyimler olabilir ama şuan çok erken