Kızlar selam bir süredir dişim ağrıyordu bütün dişlerime neredeyse çürüktü hepsine dolgu yaptırdım ama bir tane yirmilik dişim var o da çok fena çürümüş ve yarı gömülü sanırım ameliyatla alınması gerekiyor ve ağrıyor daha önce bu şekilde yaptıran var mı süreç nasıl oluyor çok korkuyorum