Kızlar aktardan sabır taşı aldım memeden kesmek için hiç bu şekilde kesmek istemezdim ama diğer yöntemler de başarılı olamıyorum bitti azaldı büyüdün anlatma konuşma işe yaramıyor çok ağlıyor tükeniyorum. İştahsız olduğu için doktor kes yeterli dedi ama ben erteliyorum sürekli 19 aylık. Ve artık gece aşırı sık uyanıyor. Memeye aşırı düşkün süt mama va hiçbirşey içmiyor bu kadar düşkün sabır taşıyla hemen kesilir mi yine ağlıyor mu çok ? Önce gece mi sürdünüz ? Nasıl erittiniz sürdünüz ? Ve kokusundan mı tadından mı tiksiniyorlar. ? Of çok üzülüyorum ama yemiyor zayıf napıcağımı bilemiyorum