Ben ağır bir grip atlatmıştım geçen sene, maske kullanmama rağmen geçti 😔 dikkatsiz davrandım sanırım oğlum emzirirken sürekli maskemi indiriyordu. Sık sık el yıkayın fazla temasta bulunmamaya çalışın. İnşallah bebeğinize geçmeden sizde en hafifinden atlatırsınıZ🙏🏻 Geçmiş olsun😊