Smg Bebeğiniz ek gıdaya başladıktan sonra emzirme sayınız ne kadar azaldı? Günde kaç kere emziriyorsunuz, çünkü örnek ek gıda tablolarını görüyorum ve emzirme sayısı 3 falan oluyo bana çok az geldi 🤷🏻♀️
Ebrudefne- Smg biraz azalma oluyor tabi aralarda veriyordum mesela kahvaltı yapıyor 2 saat geçiyor öyle veya kendi emmek istediği zaman sütüm dolduğunda memede… çok dikkat etmiyordum azaltim diye ..
Yellowmom Smg hemde nasıl zorlanıyorum bebek bu duruma alışıyor ve sadece acıkınca değil sıkılınca da emmek istiyo hele ki iştahlı bi bebekse 😭 Ek gıdaya geçince rahatlarsın demişlerdi.Ama hala aynı tuvalete gidecek zamanım yokAyrıca sürekli emdiği için ben de yeme ihtiyacı duyuyorum ve kilo veremedim
Vldnbrra Smg 20 gün oldu başlayalı ama hiç azalma olmadı🌸 ek gıdayı severek yiyor memeyide severek emiyor😊 Ama hemen meme sonrası ek gıda yapmıyorum mesela sabah emiyor kalkıyoruz 1 saat sonra fln ek gıda sonrasında 1 saat fln geçince meme uyku diye devam ediyoruz biz 🤩
Aprilmom Smg sabah uyanınca meme veriyorum 1saat sonra kahvaltı yapıyor. Sonra uyku öncesi tekrar emzirme uyanınca bazen istiyor bazen istemiyor. Öğleden sonra ki uyku öncesi tekrar emzirme bidaha yatana kadar emmiyo. Yatarken tekrar emme. Gece 1kere mutlaka kalkar emmeye birde ozaman veriyorum. Gece kalkması azaldığı için emmeside azaldı. Ben mama da veriyordum artık onu da içmiyor
Smg Aprilmom ne güzel ya, bizim ek gıdaya geçmemize 1 ay var daha o yüzden merak ettim sizleri sağolun 😊🌺 ek gıdaya geçince emmeyi daha az mı ister yoksa ben çok emzirirsem ek gıdayla birlikte çok fazla mı kilo alır diye merakta etmiştim aslında
Aprilmom Smg aslında bebekten bebeğe değişiyor emme sayısı. Bazı bebekler aynı şekilde emmeye devam ediyor bazıları da azaltıyor. Aslında fazla gelmez. Çünkü hareketlenmeye başlıyor. Dolayısıyla kalori ye ihtiyaç duyuyorlar. Ek gdaya başladığınızda bebeğiniz sizi yönlendirir 😌 inşallah iştahlı bir bebek olur 🌼
Smg Yellowmom anlıyorum tabi bu zorluklarda işin tuzu biberi, MaşaAllah size 😊 annelik gerçekten çok kutsal 🌺