dozkurt Merhaba, ben 5,5 ay önce normal doğum yaptım. Emziriyorum. Süt verdiğim için regl olunmuyor deniyor. Ama kimi kaynakta da genelde 3. aydan sonra regl olunuyor diyor? Ben hala regl olmadım, bir de boşanma sürecindeyim acaba stresten mi olmuyorum?
ikizannesi2 dozkurt 18 aya kadar regli olmamak normalmiş ben lohusalık bittikten sonra tam 9 ay 10 gün sonra refli oldum
Sibls dozkurt senesi dolup olmayan tanıyorum stresle alakalı değildir vücut kendini toparlama evresinde 🙏 boşanma içinde hakkınızda hayırlısı olsun 🌺
CeylanEbrar dozkurt kişinin fizyolojisine göre değişkenlik gösterebilir kimi aylarca görmez ben doğumdan 33 gün sonra olmaya başladım ve düzenli bi şekilde de devam ediyor
MiniKaya dozkurt canm herkesin yapısı değişik ben 40ım çıkar çıkmaz iki kere oldum emzirdiğim halde 🤷🏻♀️ Ablam doğumundan 7 ay sonra oldu oda emziryordu herkesin hormonel yapısına göre değişiyor bu durum
NSZA2020 Ben sezeryan doğum yaptım 40 çıkınca adet oldum ama eltim 1 yıl olmadı doktor normal demişti ona