Defnesmommy aslında kişiden kişiye degisiyor canım. Kimisinin kopkoyu oluyor, kimisinin fazla koyu olmuyor. Benimki fazla koyu degildi ama ben her banyo yapışımda keseliyordum göbegimi. 2-3 ay icinde koyulugu azalmişti, hafif belirginliği kalmişti, 6.aya kadar zamanla kayboldu o da.