Bitikmomi tartida 86 yi gördüm. 90 olacaksin diyordu eşim aman bu ne diyor olmam okadarda dedim. Evlenirken 75 kiloydum. Olmuş işte okadar… ayağım ağrıdı,iki merdiven çıkınca nefes nefese kaldim,istediğim hiç birşeyi alamadim,çevremdeki insanlar sürekli kilolusun,bak dikkat et falan diye tembihliyordu. Aralarinda sanki kendisi zayifmiş gibi bana akıl verenide vardi.kiyafetlerime giremiyordum. Patlayacak gibi duruyordu üstümde herşey… aynadaki görüntümden nefret ettim tabi tüm bunlarla beraber eşimde sürekli zayiflamami sağlığımı kaybedeceğimi söylerdi. Dinlemedim cok yemiyordum ama asla düzenlide değildi beslenmem,sözler verdim ona zayifliycam diye ama hep sonu gelmedi o sözlerin. Yapacağım dedim ama artik. Hergün spor kesinlikle ekmek yok ve en önemlisi porsiyonlarimi aşırı küçülterek bu yolda bişeyler başarabildim. 18. Günüm💕