Benim de bebeğim 15 aylık 3 hafta önce dişten dolayı ateşi çıktı düşüremedik doktora götürdük orda biraz hırpaladılar yavrumu ateşi keyfi herşeyi yerinde bu hafta yemek yemeye de başladı ama ya dişten dolayı ya da hastanede ağlattıklarındam dolayı bana bi yapışma ve başklarını yabancılama oldu. Komşumuza gittik mesel geçen anni anni peşimden ayrılmadı huzursuz oldu. Yani belli bir dönem olmuştı önceden ama geçmişti. Tekrarladı. 15 aylık bebekleri olanlar siz de aynı durumu yaşıyor musunuz yabancılardan çekinmesi ağlaması vs oluyor mu