Herkese Merhaba,
6 aylık oğlum var. Nerde yanlış yapıyorum göremiyorum ama gece yarım saat ya da saat başı kalkıyor derin bir şekilde 2 saat uyuduğunu hiç görmedim 4 aydan beri bu şekilde ilerliyor ve emmeden geri uyumuyor bu alışkanlık haline geldiğini görebiliyorum.
En geç 9 da 9 buçuğa kadar uyumuş olur uykuya daldıktan yarım saat sonra uyanır emziğini veririm tekrar uyuturum sonra 1 saat içinde tekrar uyanır ve tekrar saat başı döngüsü…
Bir yerde hata yaptım ama nerde hata yaptığımı çözemiyorum…6 aylık bebeğin bu kadar çok kalkması normal değil yardımlarınıza ihtiyacım var