Eagkizim 2 gün sonra 3aylik oluyor ilk iki ay Aptamil verdim gaz ve kabız yaptı ve çok pahalı olduğu için hipp mama aldım beğenmedi kustu Bebelac 1 aldım onu içer içmez çıkardı ve midesi reflü oldu doktora gittik Bebelac gold ar reflü maması verdi bunu çok sevdi hiç kusmuyor doktora danışın yada ilk neyle başlıyorsaniz onunla devam edin tavsiyem çünkü midesi rahatsız olabiliyor.