tostosum yavrusununannesii odanın nemi az olabilir. Eviniz doğalgazlı ise petek suluğu koyabilirsiniz. Soğanı ikiye kesip koyun. Bir de nane yağı duymuştum ama denemedim
bsragunay yavrusununannesii benim bebeğimde grip olmuştu bizde sürekli burnunu falan temizliyorduk klima kullandığımz için odanın havası çok kuruyordu sonra buhar makinası aldım o açtı resmen kızımı bizi bile eğer yoksa tabi odanıza bir. Kaba su falanda koyablrsnz sıcak
Sehercik yavrusununannesii vallahi güzel anne en iyi ilaç anne sütü cay kasıgına sütünü sağ biraz saga bıraz sola koy 2 dk sonra hapsırıcaak ve hemen gecıyor