HamzaSiracveBen Analist biz ilk günden beri mamayla buyuduk suan 25 aylık ve ben hep biberonunu eline erdim ne kadar içmek istediyse o kadar içti doktorumuz bize hiç ölçü vermemişti bol bol su içsin demişti her muayenemizde
Analist HamzaSiracveBen evet su gerçekten çok önemli ben de eline veriyorum ama diş kaşıyıcı olarak kullanıyor şimdilik :)
Organikumos Analist 240 ml o zaman 240 ml i ikiye bölüyorsun formül süt yada anne sütüde aldığı için su ihtiyacının yarısını oradan karşılıyor çünkü
HamzaSiracveBen Analist evet evet diş donemin de biz de oyleydik her yerimiz su içindeydi kasıyıcı olarak kullandıgımızdan 😅😅
Momsbabyy Htcsnc Biberonla veriyordum baktım içmiyor suluk aldim ama 1 2 kez çekip itiyor eliyle biraz zorlayınca da midesini bulandırıyor 🤷🏻♀️
BirEylulMeselesii Ek gıdaya ilk geçince çok su içmez çocuklar hele bi de anne sütü alıyorsa zaten su ihtiyacını ondan karşılar. Su içmek iç güdüdedir. Yaza doğru havalar sıcaklayınca su içmek isteyecektir .:)