Mrs_Mert düzeniniz güzelmiş. Benim kızım iki uykuya ihtiyaç duyan bir bebek hala ama ikinci uykusu akşam 6 gibi geldiği için ben yatırmak istemiyorum, gece uykusunu bir tık erkene çekiyorum ama yorgun uyuyan bebek geceyi huzursuz geçiriyor, arada bir huzursuzlanıp uyanıyor.
Bugün 1 saat kadar erken yatırdım gündüz uykusuna, ikinci uykuyu da biraz erkene çekmiş olurum inşallah.