Esssrahtp öncelikle iyi bir hastane ve doktor bulun.kesinlikle evde yaptırmayın hele böyle bir dönemde hiç.karton bardak alin ilk günlerde xok lazim oluyor bebegin pipisi beze değmesin diye kullanmak için.verilen ilac ve pansumanlati düzgün yaptığınızda ilk cişte biraz fazla agliyor sonra en az 2 haftaya kadar birsey kalmıyor.ben sik sik değiştirdim bezini hi cişte kalmasın diye kimisi daha iyi dedi ama ben temiz olsun çabuk iyi olsun yaş kalmasın pipisi diye degistiriyprfum.birde ilk 3 gün banyo yok ama ben 1 hafta yaptırmadım.hergun kıyafetlerini degistordim vücudunu sildim yüzünü ellerini yikafim hergun .boyle atlattık şükür
.darisi basiniza
Bu arada 4 ay 25 günlüktü oglum sünnet ettiğimizde suan 5 .buçuk aylık