aysenub20 Yarın işe başlıyorum 3 e kadar bebeğimdwn uzakta olacağım 10 aylık bebeğim gün içinde de öğlen uyumadan önce emiyordu yarın napacağımı bilmiyorum sütümü öğlen sağmalı mıyım sağmazsam kesilir mi. Sağmayıp gelince emzirswm çok aç mı kalmış olur
aysenub20 Emmeye çok istekli bir bebek olmadı hiç zar zor bu günlere geldik korkuyorum da emmeyi bırakır diye