evlat_kokusuu Aventin 120 cc lik cam biberonunu kullanıyorum kızım üçüncü ayına girmek üzere😊 acaba biberonun emzik kısmını değiştirmem gerekir mi? Her beslenmeden sonra kaynamış suyla yıkanıyor 2-3 haftada bir kaynatıyorum.
Damla29 evlat_kokusuu biz 4.aya kadar kullndk ama o başlık değişiyormuş biberon kırıldıgı için yeni aldık 2 yazıyodu biberonda akış hızını belli ediyormuş o numaralar
Mysunshines17 evlat_kokusuu 2-3 haftada kaynatmak az sanki gibi geldi bana ,ben 4-5 günde bir kaynatiyorum..Yaklaşık 3-4 aydır da aynı biberon ve emziğin kullanıyorum hala yıpranma yok.Gun içinde kullanım sonrasında da kaynar suyla yıkayıp sonrasında emzik biberon detarjani ile temizliyorum
evlat_kokusuu Damla29 yeni aldığınızda mı 2 numara yazıyor acaba? Çünkü bizim kullandığımız ilk aylar için uygun olan ve tek bir delik var başlığında.
Damla29 evlat_kokusuu evet bende bilmiyodum 120lik aldıgım da böle bişey yazmıyordu eczaneden aldık yeni biberonu hatta arayıp sordum akış hızı ile alakalımıymıs üstünede yazıyordu zaten 3 4 no bile varmış başlıkta eğer mama içiyosa 240a geçin derin hem 2 no almıs olursunuz yada 3 no meme emiyorsa 2 alın derim akış hızı cok olursa meme reddi olur belki
evlat_kokusuu @Mysunshines17# ben de biberon temizleyicisini aldım ama karbonatlı suyla kaynatıyorum ne kadar iyi durulansa da emin olamıyorum galiba o yüzden. Yıpranmasından dolayı endişeliydim daha sık bu işlemi uygulayayım o zaman, teşekkür ederim.
Mysunshines17 evlat_kokusuu Evet o konuda benim de içim rahat etmiyor ama o şekilde mamanın yagiyvs birikirse bakteri üretimine sebebiyet vermesi daha çok endişelendiriyor beni o yzuden yikayio 7-8 kez duruluyorum,bende karbonatlı suyu bilmiyordum teşekkür ederim öğrenmiş oldum bende deneyeyim.
bynkutan Bendede avent in biberonlari var ikisninin emziginde 1 diğer ikisininkinde 2 yazıyor bebeğim 4ay 5 günluk değiştirirsen kaç numara almam lazım bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim
Damla29 bynkutan canım akış hızı ile akalalı bu 2 3 nolar 3 aldıgında daha cok akıcak biberondn ben bi dahakine 3 alcam mesela suan 2 deyiz 5 aylığız amaa memede emiyor o yüzden 2 mantıklı geldi bana 1 olsada olurdu yani
bynkutan Damla29 benim sadece mama alıyor 4 aylık ama biborunla oyun oynuyor resmen çok uzun sürede içiyor birde bazen cokurdatip hava yutuyor ozaman ben 3 e geçeyim sanırım yavaş geliyor bebise