Durukusunannesii dene canim hic şampuan kullanma sadece onu kullan. Birkac yıkamada yapışık oluyor ama sac alisiyor. Yumusacik oluyor. Yapışık olduğu ilk zamanlar sactan şampuanın zararlı maddelerini atıyormuş. Saçını ıslat, sabunlarken bi daha ıslatma guzelce köpürt yika. Ondan sonra kalan köpekleri elinle sivazla akit saçından. Sonra suya tut oyle olunca sabun kalıntısı hic kalmıyor. Bide duşa girmeden önce tara saçını daha iyi oluyor. Cok memnun kaldım ben yeni saclar çıkarıyor dökülme tamamen duruyor. Pes etmeden kullan. Bazen baktın diplerin hafif yaglandi. Bebek pudrasi dök diplerine yedir. Soguk fon tut uçsun pudralar. Oyle o yag etkisi hic kalmıyor. Yıkandıktan Sonra 2. 3. Gün için dedim pudrayi. Her gün yıkanıyosan zaten gerek yok hic yağlı olmuyor