Sarikuzumalp bizim yiğenlerde var yer kaplıyor biraz ama evin büyükse sorun olmaz onlarda uygulamadan aldılar 50 tlye heveslerini alıp geri sattılar 😊ben almayı düşünmüyorum yani zaten bide oyuncakları falan olucak onları oynasın 😂 parka götürüm yazında tamamm denk olur boşa alma bence kuzum ama top havuzu iyi olur diye düşünüyorum top aldım 100 tane 30 tl kaydırak alacağım parayada küçük şişme havuz alıcam yazın su doldurucam onunla daha çok oyalanır kaydırak parktada var 😁