Arkadaşlar kızım 4 aylık. Mama takviyesine gectik. Ebe bu ay kilo almadigini mama takviyesi ypmami soyledi. Yanliz kizim 5 gunde bir kaka yapardi smdi gunde 2 kez falan yapiyor 1 haftadir mama kullaniyorum. Anne sutu ve mama karisik gidiyoruz . Ben kizimin bu kdr kaka yptiginu gormemistim. Mama mi yaramiyor ? Mamaya gectik diye mi boyle oluyor anlamis dglm bilgisi olan var mi ?