gozpariltisi atlasannesi1 10 aylıkken falan tam anlamıyla geçti ben bide saçlarını ilk dönemler taramiyordum öğrendim ki yumuşak bir tarakla her duş sonrası taramak gerekiyormuş sanırım o sebeple biraz geç geçti