Prenses_annesi22 ArenCan çayını yenı kullanmaya basladım 3gun bgun adetım bıyandan suan bısey gormedım hastalıktan dolayı az gelıyor sütüm 😔
birfincantuzruhu ArenCan kullandım faydasını da gördüm yalnız bence biraz bağımlılık yapıyor icindeki otlar sütüm geldikten sonra bitti bidaha almadım ilk zamanlar cayi icmedigim icin bebeğim çok huysuzdu bi kaç gün devam etti huysuzlugu sonra geçti.
Alpingo ArenCan yani çay ne kadar artıs yapar tam bilemiyorum ben yanında arpa mayası tabletide kullanıyorum iyikisi birden baya sonuç verdi mama baya azaldı
Gokce_mom Ben 3. Paketteyim dediği gibi üç ana 3 ara öğün ve düzenli su içimiyle ciddi anlamda belli oluyor tavsiye ederim ben ekstra rezene falanda içiyorum
Prenses_annesi22 Gokce_mom aynen bnde beklıyorum btsın dıye cok su ıcıyorum ama kanamam cok 😔 amann olsun dıye dua ederdım agrılardan şimdi bıtsın dıye edıyorum 😁