esraskrdn Kizlar emzirdikten sonra gaz çıkarma işini kaçıncı aya kadar yapmalıyız? Gündüz oynarken dönerken otururken vs çıkıyor bir şekilde. Gece mutlaka çıkarmalı mıyız?
Mom987 esraskrdn Bebek rahatsız olduğunu belli eder zaten o zaman gazını alırsınız. Rahatsız olmuyorsa karnı da yoksa uykusunu bölmeyin.
esraskrdn Mom987 Gece emmek için uyandığında emzirdikten sonra direk yatağına geri mi birakacagiz? Ağızdan çıkaracağı gazı sormuştum ben 🤷
Morfrenk esraskrdn uykudan gözünü açmadan emiyor ya da emdiğinde uykuya geçiyorsa gazını çıkarmaya gerek yok ama sadece geceleri için geçerli
Mom987 esraskrdn Büyükmüş aslında dediğim gibi rahatsız olursa alın gazını olmuyorsa almayın o belli eder zaten
esraskrdn Morfrenk Evet baya uyurken emiyo. Ben sürekli çıkarmalıyız gibi düşünüyordum. İyi oldu gece 10dk fazla uyuyabilirim😂
Silan Benim bebiş 4 aylık 2 aydan sonra rahatsız olmadığı için yapmadım zaten uykısu bölünür diye gece hiç kaldırmıyorum beraber uyuyoruz zaten 😄
esraskrdn Silan Tamam bende bırakıyorum uğraşmayı kendime işkence yapmama çok da gerek yokmuş.Tesekkur ederiim 😊