Erva0607 Sütünüz emmeye başladığında fışkırır tarzda tazyikli geliyor olabilir. Benimde öyle oluyordu bu yüzden süt boğazına kaçabiliyordu. Başını daha dik tutarak, kolunuzun altına yastık ile destek vererek emzirmelisiniz, o zaman genzine süt kaçmasını engellersiniz. Emzirme öncesinde sütünüzü bir iki kere sıkıp daha sonra emzirmeye başlarsanız ilk etapta çekmeye başladığında sütünüz fışkırır tarzda çıkmaz ve daha rahat emer.