Hanimlar merhaba. 55 gun once dogum yaptim. Doguma girerken sadece karnimin alti ve goguslerimin alti catlamisti. Goguslerimdeki catlaklar ten rengime dondu. Ama karnimdaki catlaklar hergun yukariya dogru ilerliyor ve rengi hala kirmizi. Yani ne yapmak lazim. Gobek deligimin ustune cikti yani ben doguma 12 kilo fazlayla girdim cok da kilo da almadim. Niye boyle oldu anlamiyorum