1mom4665 biberon ve emzik kullanımı varsa sonlandırıp bebeginizle de konusun. Tem teması yapın. Bebeginize memenin iyilestigini sutun oldugunu anlatin . Tum sefkatinizle emzirin sık sık emzirin. hangi antibiyotiği kullandınjz bilmiyorum ama antibiyotik alırken emzirmenizde sakınca olmuyordu , kullandıgınız veya kullanacagınız ilaclar için e-lactansia.org sitesini kullanabilirsiniz emzirme ile güvenli mi degil mi ögrenmiş olursunuz