Zeyhoo Didarr ben hiç kundak yapamadım bi hafta anca herhalde.sonrasında sürekli bi şekikde kurtuluyordu olmadı olduramadık bıraktık 😬
_ADA_ Didarr ben 3. Aydan sonra kundaklamaya başladım. Şu an 6 ay 10 günlüğüz tekrardan bırakacak gibi.
_ADA_ Didarr hiç bilemiyorum. Bence buna bebek karar veriyor. Son günlerde kundaktan sıkılıyor sanırım bırakacak.