Merhaba. Benim kızım 5 ay 21 günlük. Normalde huysuz bir bebek değildir ama geçen hafta huysuzlanmaya başladı. Ben çalıştığım için ara ara mama vermek zorunda kaldıö ama günde 1 biberonu geçmezdi. Geçen gün ateşi çıktı. Yüzünde vucudunda kızarıklıklar vardı. Sma veriyordum. Doktora götürdüm alerjik bebek olma ihtimali yüksek dedi. Onun dışında dene mamaları sırayla dedi. İkinci mama olarak hipp verdim. Aynı şekilde sadece 5 dakika içinde aynı yaralar yine çıktı. Biberon dan nefret etti artık. Ataşehirde bildiğiniz özel çocuk alerjisi uzmanı var mı ya da yakın bölgelerde☹️