Kemalinannesii Sevilayy_1 ben tavsiye üzerine kullandım bebeginin cildi cok hassas olabilir bir de bez değiştirirken direk bir beze geçme canim ben primayi bırakırken 2 prima kullanıyordum bi sleppy i oyle alıştıra alıştıra değiştirdim