Sevgili anneler 2.5 aylik oğlum var bu zamana kadar hep anne sütü verdim iki hafta önce sehir dışına kayinvalidemlere gittik bebegi ancak görebilirler. Kimsenin yanında emzirmek istemedim ama yani emzirirken gelip basimda izlemekten zevk aldi kaynanam la görümcem resmen sevdiler masallah falan dediler ama (çünkü ayıptır söylemesi sutum cok iyiydi fışkıriyordu yani Allah olmayan bütünannelere nasip etsin ) görümcem birkaç kişinin yanında Maşallah sütü fışkıriyor dedi iki gün sonra geldik nazarami geldim o sözü kafamami taktim kaynana evi malum stresli oradami gerildim bilmiyorum sütüm azaldı .2 saatte bir tek gogsumle emziriyordum dönüyordu oglum fazlalığı sagiyordum normalde simdi ne iki saati 6 saate ancak biraz doluyor.simdi 2-3saatte bir pes pese iki göğsümü veriyorum ama eskisi gibi olmadığından oda debelenmeye başladı istediği gibi gelmiyor diye sut sinirleniyor. Sütüm artsin diye caylar damlalar neler neler iciyorum ama hep boş göğüslerin dolmuyor. Nazarami geldim geldiysem varmi bunun bi caresi bileniniz varmi? Bide başına gelen varmi böyle azalan sonradan artan moral verin lütfen takmayayim kafama artar diyorum ama elimde değil işte puff yorumlarınızı bekliyorum