Normal doğum yaptım doğumdan sonra kanamam çok azdı fazla yoktu. Şimdi 43 günüm oldu bugün. 10 gün önce fazla kanamam oldu âdet oldum sandım 3.4 gün yoğun kanama oldu azaldı yaklaşık 10 gün sürdü sonra bitmişti gibi şimdi yine 4.5 gündür adet kanaması tarzında kanamam oluyor. Bu şekilde olan var mi? Çevremdekilere göre gayet normalmiş ama başta az kanama olup şimdi birden artınca tedirgin oldum