MssUzun bir iki hafta falan oldu sallamayı keseli.. ilk onceleri salıyordum tam uykuya dalacagi zaman yataga brakiyordum birkac gun boyle gitti sonra sadece pış pış yontemine gectm tabi brz zorlandm, simdi yanina yatiyorum oyle uyuyor tabi smdi uyku arkadaşiyla uyumasni öğretmeye baslicam bakalm tamamiyle bensiz uyusub diye :) ama gece yinr 4 5 defa kalkiyor emdiginden dolayi midir bilemem alışkanlk yapmş olabilir