4 aylık bir bebek doğduğundan beri uyumaz mı hiç? Hadi gece ⅔ saatte bir kalkıyor emmek için neyse. Gündüz uykusu hiç ama hiç yok dizimde sallayarak uyutuyorum 40 dk uyursa şükrediyorum. 15/20 dk sonra yine ağlayarak uyanıyor. Oyun halısına koyuyorum pusete salıncağa… yok, hiçbirinde durmuyor. Sürekli mızıldıyor. Sütüm yetmemeye başladı diye mamaya başladık iki gündür gene yok… kaşıkla mamayı yedirirken başlıyor tepinmeye. Derdi ne anlamıyorum. Bu kadar huzursuz bir bebek olamaz ya. Psikolojim yerle yeksan olacak en sonunda. Sayesinde mutsuz mutsuz geziyorum evde sağa sola çatıyorum. O kadar doldum ki ağladım az önce sinirden. Buraya da epey uzun yazmışım kusura bakmayın. Canım burnumda 4 aydır. Bütün işlerimi jet hızıyla yapmaktan bıktım ya!