Merhaba 7 günlük olduk kızımla genel izlenim olarak sütüm 3 gündür falan daha iyi ama doktor tavsiyesiyle birazda mama desteği yapıyorum 1 gunde 4 kere 30 cl veriyorum beslerken 2 saati gecirmemeye ozen gösteriyorum ancak genelde ozellikle mamadan sonra uyandirmak cok zor oluyor daha uzun uyuyor zorla ağzına tıkıyorum benimle ayni gundekiler yada tecrubelilerden tavsiye varsa alabilirim yada tecrubelerinizi paylasabilirmisiniz ne soracagimida bilemiyorum suan uyuyor besleniyor ve kaka yapiyor baskada aktivitemiz yok suan 😊