Mylifee52 WillyWonka benim yok ondan belkide kendimi kötü hissediyorum neden kullanıyorum niye böyleyim diye çocuk düsünüyormusunuz başka ben Allah nasip ederse bi tane daha istiyorum sırf içmeyince kötü oluyorum diye cesaret edemiyorum :(((
Ruhumdakimavi Mylifee52 2 ay oldu canım çoktan dönmem gerekirdi diye düşünüyorum öncekilerde 1 ayda iyi olmaya başlıyordum Şimdi hastalığın ilerlemesi fikri çok korkutuyor beni
Mylifee52 Ruhumdakimavi git belki ilacını değiştirir ilerlemez korkma izzet güllünün videoları nı izle oda mesale bunun bi hastalık değil bakış açısı sorunu olduğunu söylüyor algınızı değiştirin diyor izle belki iyi gelir
Mylifee52 WillyWonka çok erken zaten ikinci yi düşünmen için biraz büyüsün bi tane kardeş istersin bence :)
Mom727272 Mylifee52 aman bosverin, kendinizi iyi hissediyorsaniz onemli olan bu, kotu olunca insanin ne kendisine ne de cevresine faydasi oluyor
Mom727272 Mylifee52 daha once 9 ay prozac kullanmistim, depresyon gibi bir donemimdi. Simdi selectra kullaniyorum 1 aydir kaygi giderici olarak, lohusa depresyonu ile paralel