Kimseyi dinlemeyin her bebek farklıdır. Her anı da güzeldir evet zorluklar oluyor ama sonra o zorluklara alışıyorsunuz bebeğim için herşeye değer diyorsunuz. Belki sizin ki kay kat daha iyi olacak bebeğinizi tanıyıp huyunu suyunu öğrendikten sonra daha kolay bakarsınız ilk aylara göre. Bence zor demelerinin sebebi çok hareketli olacakları😁