balyanakannesi2 düzeltilmiş yaşı hatırlamıyorum da neticede ikimiz de aynı haftada doğurduğumuz için kronolojik yaşına göre söyleyeyim, 3 aylıkken yüzüstü koyduğumda başlarını kaldırabiliyorlardı ama çabuk yorulup hemen ağlama moduna geçiyorlardı, yüz üstü bıraktığımda sırt üstü dönebiliyorlardı, yan dönüyorlardı. Ama sonra kilo alınca yan bile dönmemeye başladılar 😂 başta problem mi var diye düşündüm ama kilodan kaynaklı olduğuna kanaat getirdim. 4 aya doğru sesli gülmelerimiz başladı, bizi takip ediyorlardı başlarını çevirip. Teyzemiz bize piyanolu oyun matı almıştı onu deli gibi oynadılar 4 aylıktan itibaren, pat pat pat vurup duruyorlardı hırsla 😂 eğer yoksa sizde tavsiye ederim yani.. sesinizdeki ton değişimleri dikkatlerini çekicektir, şarkılar söyleyin oynayın dans edin onunla, bir örtü ile annecik neredeymiş buradaymış yapın.. 5 aylıktan itibaren yere koymaya başladık yorgan serip çünkü yan dönmeye başladılar. İkisi de birer kere kanepeden düştü hatta 😔 yüz üstü daha sık koymaya başladık, artık elimizdeki oyuncaklara da uzanmaya başladılar, ama uzun süreli tutamadılar. 5.ayın sonunda bir bebeğim, 6.ayın ortasında da diğer bebeğim kendi kendilerine yüz üstü dönmeye başladılar.. şuan 6 ay 22 günlükler, tam tur dönüyorlar, birbirlerinin ellerinden bir şeyleri alıp diğer ellerine geçirip kenara atabiliyorlar 😅 kucaktayken sürekli zıplamak istiyorlar..