Larisya Evet sonunda yarın başlıyorum. Kendim cesaret edemedim danışman ile devam edeceğim yoluma. Gizlilik sözleşmesini ihlal etmeden bilgi verebilirim
Selen92 Larisya Sanıyorum ki Atak dönemindesiniz bence biraz erteleyin bebeğiniz olduğundan fazla tepki verebilir
Larisya Zeyhoo 4. Aydan sonra bebekler alışkanlıklar edinirler. Aslında görüştüğüm bir çok eğitmen 4. Ay itibari ile başlıyor. Ne kadar erken o kadar iyi oluyormuş
070920 Benim oğlumda 5ay 8günlük. 3 gecedir uyku yok sabrımın sınırındayım. Uyku eğitimine bi türlü cesaret edemiyorum ağlamasına dayanamam diye. Tecrübelerinizi ve nasıl ilerlediğini yazarsanız çok sevinirim belki cesaret alırım bende başlarım