18.5 aylık oğlum. Yasindan sonra babaya aşırı düşkünlük başladı. Her gittiğimiz yerde (disarisi olsun,kayinvalidemler olsun) yakasina yapışır asla kucagiindan inmez. Evde bile ayni. Sürekli onla vakit geçirmek istiyor. Tuvalete gitse kapısında ağlıyor. Yatmaya gitse ağlıyor bensiz uyuyor diye.esimin omzuna bilerek kafami koyuyorum ,kafami itiyor cekil diye. O Sarılıyor hemen. Bazen esim annesi ben babasiyim oğlum icin diye düşünüyorum..kimi zaman rahat ettim yalan yok.. çünkü oğlum 7.5 aylikken hamile kaldim. Yasindan sonra hissetti mi napti. Benden bu yüzden mi uzaklasti , yada yasinda memeden kestim..(asiri düşkündü memeye) meme ile birlikte bağımımı kopardım acaba🙄ileride düzelir mi merak ediyorum.