Mmmxray 33günlük bebeğim var sünnet olucak yaptıranlar nasıl geçti zor mu kolay mı çok zor oldu mu sonrası ??? Bilgisi olan yazsın lütfen
Cagatayinannesi Mmmxray 36 günlük yaptırdık sadece iğnede ve etkisi geçince bir kere ağladı hemen sakinlesti emince iyiki yaptırmışım bidaha onu düşünmeme gerek kalmadı bezin içinde daha hızlı iyileşiyor 3 günde temiz 😊😊
Tgbylmz7 Ben yeni yaptırdım bebeğim 3 aylık ama keşke daha erken yaptırsaymışım çünkü ilk zamanlar bebek bol emip uyuyo daha rahat atlatırsınız inşallah bizimki bile 3-4 gün içerisinde her şey yolundaydı , klemple yaptırdım ama