mrveefe12 2 aylık ve uykusunda ıkınıyor ağlıyor ise gazdan başka birşey değildir. Gazını tam çıkardığınızdan emin olmalısınız. Ve bu aylarda emzirip direk yatırmak sancılara sebep olur. Emdiktwn sonra mutlaka bebeğin sırtını aşağıdan yukarıya doğru sıvazlayın ki geğirebilsin, gaz bağırsaklara inmeden evvel geğirmesi daha önemli her zaman. Birde gaz damlası kullananlar var ama ben hiç kullanmadım, faydasını görenler çok.