Prensenbebek Kızlar bebeğimi uyandırmak o kadar zor ki 20 günlüğüz uyku halinde kucağıma aldığımda bazen aranıyor ağzını açıyor o halde beslemeli miyim yoksa tamamen uyandırmalı mıyım gözlerini açana kadar uğraşmalı mıyım? Siz nasıl uyandırıyosunuz bebeklerinizi
derodunya Prensenbebek ben ayagını gıdıklıyordum bazen topugunu çimzikliyordum (ebe söylemişti) yoksa sarılıga döner her fırsatta emzir her hareket edişinde kucagına al 40dan sonra geçiyor sabret
GokturkAlp Prensenbebek mesela gece 2 saatte bir emzirmem lazımdı dimi, alıyordum uyanmadan emziriyordum. İlla uyanmak zorunda değil bence. He illa uyansın istiorsanız ayakları ile oynayabilir yada bezini açabilirsiniz.
Ulkrdml Prensenbebek çorabını cıkarın ayaklarıyla oynayın yanaklarına dokunun rahatsız edın kısacası 😂
Prensenbebek Limonlusu evet bu işe yarıyor ama beslenme öncesi altını değiştirdiğimde de süt içerken yapıyor bez dayanmıyor bize😄
MISRA2021 Prensenbebek benim kızım da 40 günlük olacak 3 gün sonra ama emme dışında uyumuyor sadece emerken dalıyor memeye gelince anında gözlerini kapatıyor ve yavaş emiyor tın tın bir saat kucağımda kalıyor ayıltmak için eli yüzü ayakları her yeriyle oynasam da nafile ..bir de reflüsü var her yediğini çıkarıyor şurupları da arada ishal yapıyor o yüzden henüz daha 4 kilo bile olamadık cidden çok zor sizinki de meme de uyuma dışında uyumuyor da ondan mı memede uyanmıyor merak ettim bir benim kızım mı böyle
Ikiprens_annesi MISRA2021 benim bebegimde bir aylık emerken uyuyo yerine koyuyorum iki üç saat sonra uyandırp emziriyorm
Senacay Prensenbebek eğer uyku arasında emiyorsa illa uyandırma gerek yok. Memeyi almıyorsa uyandır canım. Beslemen lazım sarılık olmammasi için.Ben de kızımda aynı şeyi yaşadım 15 boyunca.
Aytenkrktn Prensenbebek canım bizim de sarılık sorunumuz vardı ne yaptıysam olmadı en son ıslak mendili tenine degirdigim de ayılıyordu kendimce bi çözümdü
Angars Prensenbebek yuzune yada ayagina islak mendille dokundurun uyanir yada meme ucunuzu dudak üstüne sürün uyanmadan emer
Ikiprens_annesi MISRA2021 bazen uyaniyo emziğini veriyorum kasinin ortasına masaj yapıyorum yeniden dalmasını bekliyorum uyuyo geri
Sezenaksukarademir Prensenbebek biz uyutamadığımız için hiç öyle sorunlar yaşamadık bacım. Allah yardımcın olsun