Mom4775 Birgün bir hocamız gelip lisede yaramazlık yaptığımız için kızmıştı. Ve sözlerini şöyle devam etti ;
—“Hiç düşünüyormusunuz Alllaha nasıl bir kul olduğumuzu ?
Hiç aklınıza geliyormu namaz ?
Gelmiyor değil mi ?
Siz kılmayarak Allah’ı (haşa) mı cezalandırdığınızı zannediyorsunuz.
Asıl huzuruna almayarak o sizi cezalandırıyor.
Her vakit geçtiğinde şu soruyu sorun kendinize;
Ben ne yaptım da Rabbim beni bu vakit huzuruna almadı..”
Ve ondan sonra görebileceğim her yere “Ne yaptında Rabbin seni huzuruna almadı” yazdım. Ve o kadar tüyler ürpertmişti ki sözleri. İnşAlllah sizede tesir eder 😊
Herşey sizin elinizde. Siz kılıcam dedikten sonra nefis bile dizginler 🥰🌸