Kumsalm benim bebegim 5 buçuk aylık anne sütü ile besliyorum meme reddi hep yaşadık halada gecmis değil emmedigi zamanlarda sutumu sagip kasikla veriyorum biraz zahmetli kac aydır aynı seyle uğraşıyorum ama anne sütü almasi için değer cunku bir iki kez en başlarda biberon verdim beni hiç emmek istemedi iyiki bırakmışım kasikla verin derim biraz zor olacak ama emmesi için değer