Bana bir yardım edin lütfen 7 aylık bebeğim 3 gün kuralı ile ilerliyorum sorum şu mesela muz verdim 3 gün alerjisi yok ertesi gün başka bişeye geçtim yine muz verebilir miyim yani yeni denedigimle alerji yapmayan o versem olur mu aynı öğünde değil başka öğünde mesela bişey olur mu ben etkileşim yapar alerji yapar diye korkuyorum böylede 3 gün diye diye aylar gecicek