Mltm ilk başlarda annem bende kaldı çok zorlandım tutamıyordum bile bebeğimi. O da beni uyandırmamak için hep ayağında salladı. Çok alıştı. Bide yemek yerken falan mecbur kalıyorum. Ya yemek yemicem yada yer sofrasında onu da ayağımda sallıcam. ama dediğiniz gibi ilk başlarda emzirip beşiğine yatırıyordum kendi kendine uyuyordu.