Merhaba güzel anneler;
Oğlum neredeyse 14 aylık olacak diş muayenesine götürmeyi düşünüyorum.Uzmanlar 6 ile 12 ay arasında ilk diş muayenesini öneriyorlar.Ayrıca diş macunu ve fırça da alıcam ama yutacağına eminim. Sizlerin bu konu da ki tecrubeleri neler. Hangi markaları kullandınız?İlk olarak boş fırçayı vericem sonrasın da macunla devam ederim herhalde. 🥰