060819 Merhaba güzel anneler bebeginiz burnu tıkandığında nasıl açıyorsunuz.Ben deniz suyu ve serum fizyolojik kullandım ama hic ise yaramadı.Doğru düzgün ememiyor ve uyuyamıyor.Bu arada oğlum 1 buçuk yaşında önerilerinizi bekliyorum lütfen..
eylulmin 060819 serum fizyolojik damlatıp aspiratörle çekiyorum. Bazen de sıcak su buharına tutuyorum. Karanfilli soğanı da bir hafta kadar baş ucuna koyuyorum
kivircik_annesi26 060819 odaya hava aldık nemlendirsin diye bide deniz suyu damlatıyorum ama cekmiyorum o kendi cıkarıyo bide ılık duş aldırıyorum oda iyi geliyo
eylulmin 060819 üç-dört günü bulabiliyor. Bebekten bebeğe değişiklik gösterebilir tabii ki. Daha az da sürebilir fazla da.
060819 kivircik_annesi26 Ksonmez Baharkokulum 1prensAnnesii eylulmin Deryadefne2020 eymenkerem Hepinize verdiğiniz bilgilerden dolayı çok teşekkür ediyorum güzel anneler🤗Hepsini dikkate alacağım 👍
Deryadefne2020 060819 abim samsung un hava temizleyicisini aldı bütün gün neredeyse evde odasında çalıştırıyor oğlu için deliksiz uyku uyumaya başlamış yeğenim çok memnunlar
eymenkerem 060819 xclear Kids cok etkili ve ilac degil istediğiniz kadar kullanabilirsiniz ben 2 aylıkken kullaniyordm