Merhabalar. Bebeğim tam 6 aylık oldu. Önceden de kolik olduğu için huysuz bir bebekti. Gündüz iyi kötü uyuyordu. Artık oda yok. Sallıyorum yine nafile uyumuyor. Gece memede emerek uyuyan çocuk 2 gündür canimi okuyor resmen. Uykusu var emmek istemiyor. Uyumak istemiyor. Hiç böyle yapmazdı. Çok ağlıyor. Ciğerlerinde enfeksiyon cıktı. Antibiyotik ve calpol agri kesici verdi. 2 gündür onu kullanıyoruz. Acaba ondan dolayi mi çok huzursuz. Ne zaman ilaç kullanmaya başladım bebegime birşeyler oldu. Gündüz de hep ağlama mızmız modunda Birde bebegimin süt alerjisi var. Ne olur biri birşey desin. Kafayı yiyecem artık çünkü